2009年12月26日星期六

00:55

大礼已经过了,
也表示姐姐的结婚典礼就快到了!
一大早就看见姐夫的家人送了好多的东西过来~~~
生病了,
没什么特别的心情!
只知道自己的脑袋空空的~
我在想其他事情吗?的确!
我在想着他怎样了...
心情轻松了吗?

一个人在家,
耳根清净的时候,
脑袋是想很多...
看了卡片还是会哭...
或许已经感觉到你的心情吧!
不过我知道一切都需要时间的~

现在的我真的累了!
脑袋空空的,
已经没那精力想太多,
只想好好睡一觉,
也许明天起床后会好一些!
不管电话中的你,
还是面对着你,
我都可以感觉你一直在憋...
时间是最好的良药!

2 条评论:

xuewei 说...

no matter how
enjoy yr life everyday
cheers for your sis's wedding~~
send my regards to her wish wish her a happiness and sure ever lasting wedding!!
congratulations~~!

Forever 说...

thanks,my dear...
i will send ur regards to her de~
i donno wat 2 do now,
but i know everything will goes smooth...i will try 2 let it be...
i hope tat person will be happy oso~~~see you during CNY ya!

As you said,i'm waiting our date^^